Friday 13 November 2009

Hari Kualiti 2009

Sambutan Hari Inovasi (Kualiti) tahun 2009
Setiap kali sambutan Hari Kualiti ada beberapa perkara yang sama sahaja akan aku hadapi....
1- aku kena bantu Set Up Power Point...
untungnya aku boleh tahu dulu pemenang-pemenang anugerah...
ada seorang staf tanya2 aku nak tahu siapa pemenang anugerah di unit dia... aku pun cakap ;
aku: mana boleh.... saya kena pegang rahsia... itu amanah...
Staf: ala... bagi tau la... kita xkecoh2... senyap2 jer...
aku: ala... siapa lagi... takkan tak tau.....
Staf: siapa.... ckp ler...
aku: org yang duk kipas2 bos tu ler.... mesti la dia yg dapat.... (aku berlawak)
Staf: ooooo... mgkin saya tau siapa dia... ok lah... terima kasih...
aku: ha....? (terpinga2.... takkan dia xdimaklumkan utk hadir krn dia yg dpt anugerah tu...)
Si baju hijau yg hensem.... he2...
2. Aku dapat sijil 'Cuti Sakit Sifar'
saban tahun yg xmiss aku dapat ialah siji ni.... hm.. xpernah ponteng kije la katakan.... tapi tahun ni plak xdpt sbb aku kena ciku gunya... dah xleh jln kena merangkak mcm mana nak gi kije....

Hijau si manis dan biru yg ceria... mcm iklan ubat gigi jer....

3- amik gambo kwn2...
oleh krn minat amik gambo.... tiap kali bergerak musti bawa kamera.... pastu kongsi2 kat sesiapa yg mau utk dokumentasi seperti AJK Tinta Mas, AJK Kecemerlangan, AJK mcm2 AJK lah....

Songkok tinggi ala tok penghulu....

meriah berbaju melayu..

xkan dah makan nak balik terus....

wajah2 berkualiti anugerah Ilahi di majlis Anugerah Kualiti


4- Pembaca doa,
kalau xkena jadi AJK.... diundang pula sebagai pembaca doa.... yan pasti Majlis Anugerah Kualiti aku akan terlibat sama...
Blog This!

0 comments:

Blog Archive

Popular Posts

daftar isi

Loading...

Hamster

Sepasang Ikan Hijau

Aku meminta kepada Tuhan setangkai bunga, segar, Diberi kaktus berduri. Aku minta kupu-kupu diberinya-Nya ulat berbulu. Aku sedih dan kecewa. Namun kemudian, kaktus itu berbunga indah sekali dan ulat itu pun menjadi kupu-kupu yang sangat cantik. Itulah jalan Tuhan, indah pada masaNYA! Tuhan tidak memberi apa yang kita harapkan. Tapi Dia memberi apa yang kita perlukan. Kadang kala kita sedih, kecewa dan terluka. Tapi jauh di atas segalanya Dia sedang mengatur yang terbaik dalam kehidupan kita.

RATE MY BLOG

ASK ME

chat zone


Click... if U like...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Telinga Berpahala