Wednesday 12 May 2010

JUARA KESELURUHAN

"8 Mei 2010 tahun depan akan diadakan Kem Tamat Latihan Badan Beruniform Peringkat Maktab, anda semua mesti menjadi juara.... juara keseluruhan.... BOLEH?"

"BOLEHH!"










Sedikit kenangan ketika Hari Kem Tamat Latihan













Janji menjadi kenyataan......

Kadet : Hadiah yg byk2 ni nak wat cam ner?

Aku : Bawa balik dorm la....

Kadet : Ala... xlarat la.... penat habis dah ni.... lgipun xselamat kat dorm....

Aku : Buh dalam kreta saya....



YA.... JUARA KESELURUHAN....


PC dapat no. 2, hm...... musykil....
 




Blog This!

0 comments:

Blog Archive

Popular Posts

daftar isi

Loading...

Hamster

Sepasang Ikan Hijau

Aku meminta kepada Tuhan setangkai bunga, segar, Diberi kaktus berduri. Aku minta kupu-kupu diberinya-Nya ulat berbulu. Aku sedih dan kecewa. Namun kemudian, kaktus itu berbunga indah sekali dan ulat itu pun menjadi kupu-kupu yang sangat cantik. Itulah jalan Tuhan, indah pada masaNYA! Tuhan tidak memberi apa yang kita harapkan. Tapi Dia memberi apa yang kita perlukan. Kadang kala kita sedih, kecewa dan terluka. Tapi jauh di atas segalanya Dia sedang mengatur yang terbaik dalam kehidupan kita.

RATE MY BLOG

ASK ME

chat zone


Click... if U like...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Telinga Berpahala