Monday 17 January 2011

YANG MANA SATU.... IDAMAN KALBU.....


HR 1999-2000

Yang mana satu pilihan ku...
yang DEKAT kerana MINAT.... atau yang TELAH DIJANJI kerana DI HATI.....?
Tentu saja aku pilih keduanya.... kerana aku yakin mampu melakukannya....
tapi apakan daya.... aku merancang..... tuhan menentukannya....


14hb. Januari 2011, 9.00 am di kafe MRSM TGB

Aku : 14hb dan 16hb aku ada full... tapi 15hb aku ada malam jer....
Zul : Kenapa?
Aku : Nak gi Shah Alam ada jemputan kawin.
Zul : Ambuih jauhnyer... sapa kawin?
Aku : Anak homeroom pertama aku.... bacth 1999-2000
Zul : Nampak muda.... padal anak homeroom dah kawin....
Aku : Yo la tu aku tuo... ptg ni gi kem aku tumpang ye...

14hb. Januari 2011, 10.00 pm di kem

Aku : Zul! aku xsedap badan la....
Zul : Memang... saya pun baru baik demam ni... tengah musim
Aku : Tutup air cond bleh?

15hb. Januari 2011, 11.00 am

Zul : Ustaz kat ner?
Aku : Rumah.... tergolek la.... xlarat ni...
Zul : Xjadi ke gi jemputan
Aku : Ponin... sakit tokak... sakit telingo.... xlarat den
Zul : Kul 2 ni kalau rasa dah ok den jomput ekau yo...

16hb. Januari 2011, 9.00 am

HEP : Ko demam ke?
Aku : Start Jumaat Maghrib dah rasa xsedap badan...
HEP : Lawaaaan!!! kul 11.oo am ni aku singgah jomput, bleh?
Aku : Boleeh!

Orang Kuat Program Tn. Hj. Zul & Tn. Hj. Jamal
dan seorang lagi Tuan..... tapi bukan tuan haji.....
dipanggil tuan oleh abg2 dan kakak2 berbaju hijau....
iaitu Kapten Mohd. Sabri

pehal salam ngan patung?

"Saya bukan nak bagi kuliah maghrib, sebab saya bukan ustaz,
tapi saya nak kongsikan pengalaman di tanah suci baru-baru ni....
ada kaitan dengan soal kepimpinan....
tapi kalau nak tanya bab agama pun boleh jugak
dan yang tu abang kamera man akan tolong jawab"
;p

AIS BREAKING....

Belon yang xboleh besar2 tu maknanya yang tiup xgosok gigi....

Belon di kaki...

Sidang Pleno....

Tn. Hj. Jamal, Dr. Mariam dan Kapten Mohd Sabri (HEP)

Kenapa aku xde?

Advisor and Badarianz

Tugas ku adalah pilihan ku.....
Anak Homeroom ku.....
maafkan abi kerana xdapat menepati janji....
undangan Rozie bertindih dengan tugas abi sebagai pendidik
pada waktu yang sama Abi demam dan Umi sedang MC 14 hari.
MOGA SEMUA MURID ABI BERJAYA DAN BAHAGIA
DOAKAN UMI DAN ABI SEKELUARGA SIHAT SEJAHTERA
Blog This!

0 comments:

Blog Archive

Popular Posts

daftar isi

Loading...

Hamster

Sepasang Ikan Hijau

Aku meminta kepada Tuhan setangkai bunga, segar, Diberi kaktus berduri. Aku minta kupu-kupu diberinya-Nya ulat berbulu. Aku sedih dan kecewa. Namun kemudian, kaktus itu berbunga indah sekali dan ulat itu pun menjadi kupu-kupu yang sangat cantik. Itulah jalan Tuhan, indah pada masaNYA! Tuhan tidak memberi apa yang kita harapkan. Tapi Dia memberi apa yang kita perlukan. Kadang kala kita sedih, kecewa dan terluka. Tapi jauh di atas segalanya Dia sedang mengatur yang terbaik dalam kehidupan kita.

RATE MY BLOG

ASK ME

chat zone


Click... if U like...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Telinga Berpahala