Friday 4 February 2011

AKU DAN BANJIR

03 Feb 2011, 5.00 pm

HP aku berdering dengan 065294619 terpapar di skrin....

"Hello, ......... boleh datang stand by banjir di Sg. Rambai?"

Boleeeeh..... saya sedia berkhidmat....

Pusat pemindahan mangsa banjir satu di antaranya adalah di SMK Sungai Rambai, malam tadi dikhabarkan seramai 416 mangsa berada di SMK Sg. Rambai. Sebuah lagi pusat pemindahan mangsa banjir di Batu Gajah terdapat 30 orang mangsa banjir di tempatkan di Sekolah Ren. Keb. Sri Mendapat.



Kampung Parit Penghulu Benteng, 77400 Sungai Rambai Melaka

Meraih rezeki

Ini bukan tasek, bukan danau, bukan sungai..... ini bendang....
kasihan petani di Sg. Rambai...
Blog This!

0 comments:

Blog Archive

Popular Posts

daftar isi

Loading...

Hamster

Sepasang Ikan Hijau

Aku meminta kepada Tuhan setangkai bunga, segar, Diberi kaktus berduri. Aku minta kupu-kupu diberinya-Nya ulat berbulu. Aku sedih dan kecewa. Namun kemudian, kaktus itu berbunga indah sekali dan ulat itu pun menjadi kupu-kupu yang sangat cantik. Itulah jalan Tuhan, indah pada masaNYA! Tuhan tidak memberi apa yang kita harapkan. Tapi Dia memberi apa yang kita perlukan. Kadang kala kita sedih, kecewa dan terluka. Tapi jauh di atas segalanya Dia sedang mengatur yang terbaik dalam kehidupan kita.

RATE MY BLOG

ASK ME

chat zone


Click... if U like...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Telinga Berpahala