Friday 11 February 2011

AKU JUARA ACARA MEMAKAI KASUT

Semalam Ketua Menteri Melaka Datuk Seri Haji Mohd. Ali Bin Mohd Rustam datang ke Kg. Air Merbau dalam sessi lawatan ke Sekolah Rendah Agama JAIM Air Merbau. Aku salah seorang AJK LEKAS turut menyambut kunjungan beliau.

Datuk sedang mengajar adab2 bertanya....
ramai murid2 yang mengambil peluang bertanya.....

Proposal untuk bangunan baru SRA JAIM Air Merbau....
"JAIM SILA URUS"

Ramai yang mengekori Datuk dari pintu pagar sekolah hingga ke masjid,
tetapi bila Datuk masuk masjid hanya 3 orang sahaja yang ikut masuk,
dan hanya Datuk jer yang solat di masjid.....


Siapa lebih cepat pakai kasut....

Aku siap dulu.....
Blog This!

0 comments:

Blog Archive

Popular Posts

daftar isi

Loading...

Hamster

Sepasang Ikan Hijau

Aku meminta kepada Tuhan setangkai bunga, segar, Diberi kaktus berduri. Aku minta kupu-kupu diberinya-Nya ulat berbulu. Aku sedih dan kecewa. Namun kemudian, kaktus itu berbunga indah sekali dan ulat itu pun menjadi kupu-kupu yang sangat cantik. Itulah jalan Tuhan, indah pada masaNYA! Tuhan tidak memberi apa yang kita harapkan. Tapi Dia memberi apa yang kita perlukan. Kadang kala kita sedih, kecewa dan terluka. Tapi jauh di atas segalanya Dia sedang mengatur yang terbaik dalam kehidupan kita.

RATE MY BLOG

ASK ME

chat zone


Click... if U like...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Telinga Berpahala