Monday 11 April 2011

ANUGERAH CEMERLANG SPM 2010

"Kenapa mesti kena buat hari Ahad?"
"Aku nak balik kg. ada najlis kahwin"
"Habis kul bape agak? Aku ada banyak jemputan la..."
"Cancel lagi nak bawa famili gi........."
"Pergh minggu ni mmg betul2 8 hari aku muncul kat maktab ni la...."
"Kena amik cuti ke kalau xleh datang?"
"Nasib baik kul 10.00, sempat le kalau aku balik kg lps solat jumaat nanti"

Dia orang ni cakap jer ada macam-macam urusan.... xdpt dtg pada hari anugerah... tapi tiba jer hari kejadian...bukan main pose lagi dgn baju cantik-cantik... bila ditanya... "Biarlah dengan hanya melihat kita sahaja pelajar dah senang dan gembira" tu lah jawab nereka...

Terima kasih kepada ibu bapa yang hadir... mereka telah berpakat mengumpul dana sempena majlis hari ini... mereka kata "Biarlah dalam meraikan kejayaan anak-anak kita... kita yang menanggung... kerana guru dah banyak berkorban untuk kejayaan anak kita"

Banyak sumbangan untuk PnP telah diserahkan oleh pihak ibu bapa.... banyak juga hadiah-hadiah dari pelajar yang diagihkan kepada guru mereka (RM nya dari ibu bapa juga....)

Bagi aku memang rahmat la Ahad ada program... mmg aku dah niat nak dtg pun sbb byk keje kat opis yg lum selesai... dlm pada tu ramai juga pelajar cemerlang tu yg muncul menjegok ke bilik aku... kalau mereka dtg ketika aku sdg relax2 maka sempat le aku berposing dgn mereka.....




Blog This!

0 comments:

Blog Archive

Popular Posts

daftar isi

Loading...

Hamster

Sepasang Ikan Hijau

Aku meminta kepada Tuhan setangkai bunga, segar, Diberi kaktus berduri. Aku minta kupu-kupu diberinya-Nya ulat berbulu. Aku sedih dan kecewa. Namun kemudian, kaktus itu berbunga indah sekali dan ulat itu pun menjadi kupu-kupu yang sangat cantik. Itulah jalan Tuhan, indah pada masaNYA! Tuhan tidak memberi apa yang kita harapkan. Tapi Dia memberi apa yang kita perlukan. Kadang kala kita sedih, kecewa dan terluka. Tapi jauh di atas segalanya Dia sedang mengatur yang terbaik dalam kehidupan kita.

RATE MY BLOG

ASK ME

chat zone


Click... if U like...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Telinga Berpahala