Monday, 17 October 2011

KERTAS SOALAN PERCUBAAN SPM 2011

Hari ini aku berkurung dalam bilik sepanjang hari kerana mencari Kertas Soalan Percubaan SPM 2011 untuk pelajar-pelajar kesayangan ku.... line internet kat maktab ni agak lembab ditambah komputer yang dah patut dilupus jer ni.... "tak baik cakap macam tu... kita kena bersyukur...."

Syukur?

Kalau tak mau berusaha untuk lebih maju.... sedangkan mampu berbuat demikian.... dan biar di takuk lama.... maka itu juga kufur namanya... jangan tersilap dengan konsep sederhana dalam Islam... jangan tersilap dengan konsep syukur.... ingatlah bahawa Islam tetap menuntut agar umatnya buat yang terbaik...

hari ini lebih baik dari semalam, esok lebih baik dari hari ini.... dan seterusnya lebih baik dan terus lebih baik...

Capailah kemajuan seiring dengan keperluan dan setanding dengan keteguhan rohani/agama....
Blog This!

0 comments:

Blog Archive

Recent Posts

Popular Posts

daftar isi

Loading...

Hamster

Sepasang Ikan Hijau