Monday 5 March 2012

PERGI MU TIDAK BERERTI KU KEHILANGAN


2006 hingga 2012 kita bekerjasama dalam membina dan mendidik anak bangsa di MRSM TGB.
12 Mac 2012 kita akan berpisah, berbeza bumi dipijak tetapi tetap sama langit yang dijunjung, MRSM dan KPM sama-sama berlangitkan MARA.

Meskipun hari-hari sebelum ini aku kerap mengharap dari mu, namun permintaan dan harapan ku itu kurang ku sedari, hari ini bersempena perpindahan mu aku mengharap kita dapat membina jaringan yang lebih luas dan lebar dalam membangun dan mendidik anak bangsa kita. Pergi mu bukan bererti ku kehilangan sahabat.... tetapi pergi mu memberi erti aku akan menerima ramai lagi sahabat melalui mu.

Moga apa yang telah kita sama-sama pelajari antara satu sama lain dapat membantu menyuluh laluan yang akan kita tempuh. Amiin....
Blog This!

0 comments:

Blog Archive

Popular Posts

daftar isi

Loading...

Hamster

Sepasang Ikan Hijau

Aku meminta kepada Tuhan setangkai bunga, segar, Diberi kaktus berduri. Aku minta kupu-kupu diberinya-Nya ulat berbulu. Aku sedih dan kecewa. Namun kemudian, kaktus itu berbunga indah sekali dan ulat itu pun menjadi kupu-kupu yang sangat cantik. Itulah jalan Tuhan, indah pada masaNYA! Tuhan tidak memberi apa yang kita harapkan. Tapi Dia memberi apa yang kita perlukan. Kadang kala kita sedih, kecewa dan terluka. Tapi jauh di atas segalanya Dia sedang mengatur yang terbaik dalam kehidupan kita.

RATE MY BLOG

ASK ME

chat zone


Click... if U like...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Telinga Berpahala