Wednesday 16 May 2012

Search Rescue And Survival

Bumi Allah diciptakan untuk manusia, kita boleh hidup di mana-mana asalkan berilmu....
Berkongsilah ilmu sesama kita untuk mudah kita menjalankan perintah tuhan di muka bumi ini.

Hormatilah mereka yang kekurangan di mata kita kerana jika kita mendalaminya nescaya kita menemukan kelebihan yang mereka miliki sedangkan kita tidak.

Berilah apa yang anda mampu dan berusahalah meminta kepada yang mahu memberi.


penginapan kena atas aras air.....

Bro....! pastikan kayu yang besar2 sebab U all bulat2....

penginapan dah nak siap....

Jurulatih mantap...


Anak sape la.... kesian... cedera....
alamak sarjan.... hutan paya ada kijang ke?
 

ini penginapan aku.....





masak dalam buluh

Edie.... kenalan baru aku... satu team beb!









Tak aci! amek gambo xpanggil sekali....

Blog This!

0 comments:

Blog Archive

Popular Posts

daftar isi

Loading...

Hamster

Sepasang Ikan Hijau

Aku meminta kepada Tuhan setangkai bunga, segar, Diberi kaktus berduri. Aku minta kupu-kupu diberinya-Nya ulat berbulu. Aku sedih dan kecewa. Namun kemudian, kaktus itu berbunga indah sekali dan ulat itu pun menjadi kupu-kupu yang sangat cantik. Itulah jalan Tuhan, indah pada masaNYA! Tuhan tidak memberi apa yang kita harapkan. Tapi Dia memberi apa yang kita perlukan. Kadang kala kita sedih, kecewa dan terluka. Tapi jauh di atas segalanya Dia sedang mengatur yang terbaik dalam kehidupan kita.

RATE MY BLOG

ASK ME

chat zone


Click... if U like...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Telinga Berpahala