Saturday, 21 July 2012

KEREPEK DAN BISKUT RAYA

21 Julai 2012

Tahun lepas jualan agak menggalakkan.... (lihat : kerepek-dan-biskut-raya 2011)

Tahun ni ramai pula yang bertanya.... rasa macam xlarat nak ulang alik kg utk ambil barang....
Tapi kalo dah hobi.... nak wat camner?  maka tahun 2012 ni aku pun jual juga....
Senarai harga sedang ditaip.... nanti publish.... jgn risau.... harga pasti memuaskan semua (pembeli....)

Oh ya..... dalam ramai2 kawan ada plak yang jual tudung..... hmmm... sapu juga lar.... tolong jual....
Pun gambar2 tudung dan senarai harga sedang edit.... sabau ya....

22 Julai 2012

Alhamdulillah.... selepas Tarawih tadi aku sempat le sambung kerja2 editing dan upload....
Aku speed 8+2+1 rakaat bukan sebab nak ngadap komputer.... tapi memang diaorang pun suka bila siap cepat...

oh ya... yg tanya pasal kerepek dan biskut raya di antaranya juga adalah mereka yg Tarawih sama2 dgn aku... ha2... '2 dalam 1....'

HARGA BISKUT RAYA 2012 [Purata 50 biji]
Cepat2.... stok terhad....
Almond Cheese (RM23.00)
Fremozen Kenari (RM24.00)
Hohoho Crisps (RM23.00)
Aneka Biskut (RM15.00 hingga RM24.00) [50 biji]
Marmar Carries (RM21.00)
 Yang RM1.00 tu bukan hadiah ya.... tapi sebagai skala ukuran....
Almond London (RM23.00)

Nestum Crispy (RM21.00)
Cashew Nut (RM21.00)
Tiramisu Cheese (RM23.00)
Tat Gulung (RM24.00)
Snow White Delight (RM21.00)
Almon Seri Hati (RM21.00)
Tat Nanas Klasik (RM24.00)
Biskut Kacang (RM15.00)
Samprit ChocRice (RM21.00)
Samprit Cappuccino (RM21.00)


Bangkit (RM18.00)  Samprit Cappuccino (RM21.00)
Samprit ChocRice (RM21.00) Almond London (RM23.00)
Makmur Kacang (RM24.00)


HARGA KEREPEK
sedang edit.... insyaAllah menyusul kemudian...



HARGA ANEKA TUDUNG

sedang edit juga....
sebagai makluman awal..... ; 
jenis kain t-shirt, saiz S hingga XL, dari RM25 hingga RM40

-nizam 0126561520, yati 0172732708



Blog This!

1 comments:

Nizam said...

Ramai kawan2 yang bertanya...

dan saya tak dapat nak jawab semua soalan... kerana tidak semua biskut/kuih tu saya rasa.... lagipun kalau saya pernah rasa tentu berbeza pandangan... sedap, sangat sedap atau kurang sedap...

So... kawan2 belilah dulu dan bawa pulang.... rasa dalam 3 butir... 1 untuk awak, 1 untuk suami dan 1 untuk anak... kalau 2 orang kata sedap maka sedap ler... kalau 2 orang kata xsedap maka boleh refund... tapi 3 butir jer tau... jangan tiga baris.... he2...

Blog Archive

Recent Posts

Popular Posts

daftar isi

Loading...

Hamster

Sepasang Ikan Hijau