Saturday 6 September 2014

SERIBU LANGKAH DAERAH JASIN

Hari ini aku ada Seminar Jati Diri Dan Patriotisme di PPD Jasin, hari ini juga anak aku ada kelas tambahan, hari ini juga ada Program Seribu Langkah Daerah Jasin.

Aku suka ikut program kemasyarakatan seperti Program Seribu Langkah yang tersebut, tetapi apalah nasib..... aku juga suka ikut seminar patriotisme... kenapalah mereka tidak susun jadual program peringkat daerah ini dengan lebih tersusun untuk memboleh kami anggota masyarakat mengikuti program-program yang dianjurkan....

Oleh kerana lalu lintas terhalang dengan peserta yang berjalan kaki, akhirnya aku masuk ke seminar lewat, malu juga bila ditegur kerana lewat.... rasa macam nak keluar semula jer tinggalkan seminar pastu sambung ikut program seribu langkah..... tapi aku rasa ada sesuatu yang aku boleh dapat untuk pelajar aku di seminar ini maka aku buat derkkk jerrr masuk duduk paling depan sekali.....




Blog This!

0 comments:

Blog Archive

Popular Posts

daftar isi

Loading...

Hamster

Sepasang Ikan Hijau

Aku meminta kepada Tuhan setangkai bunga, segar, Diberi kaktus berduri. Aku minta kupu-kupu diberinya-Nya ulat berbulu. Aku sedih dan kecewa. Namun kemudian, kaktus itu berbunga indah sekali dan ulat itu pun menjadi kupu-kupu yang sangat cantik. Itulah jalan Tuhan, indah pada masaNYA! Tuhan tidak memberi apa yang kita harapkan. Tapi Dia memberi apa yang kita perlukan. Kadang kala kita sedih, kecewa dan terluka. Tapi jauh di atas segalanya Dia sedang mengatur yang terbaik dalam kehidupan kita.

RATE MY BLOG

ASK ME

chat zone


Click... if U like...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Telinga Berpahala