Saturday 22 November 2014

SEDAYA UPAYA MEMATUHI TUNTUTAN SYARIAT

Aku HANYA guna HP....
aku HANYA bayar bill....
aku HANYA bayar topup...

Aku MAMPU BAYAR untuk guna HP (berapalah sangat....)

TIDAK pernah fikirkan apakah ia menjadi ibadah atau sebaliknya....

Setelah aku BERPELUANG menghadiri TAKLIMAT PERNIAGAAN TELEKOMUNIKASI.... barulah aku tahu bahawa aku GAGAL PATUH SYARIE dalam penggunaan HP.

Di MALAYSIA.... telco manakah yang PATUH SYARIE?

Jawapan soalan di atas adalah...... lihat http://www.onexox.my/tentang-kami.html 

Satu-satunya telco yang mempunyai MISI berikut ;

MENYEDIAKAN PERKHIDMATAN BERKUALITI PADA KADAR YANG SANGAT BERPATUTAN SERTA SEDAYA UPAYA MEMATUHI TUNTUTAN SYARIAT DI DALAM PERNIAGAAN. 




Mengapa aku bertukar ke ONEXOX?


Sebab.....


MURAH.

Kalau dua benda yang sama, satu mahal dan satu lagi murah..... sudah pasti ORANG BIJAK memilih yang....?

JIMAT


Berjimat itu bijak.... MEMBAZIR itu kawan syaitan......


Apa lagi sebab-sebab aku pancung semua line lama aku? 

Sebab...... 018 28 38 568, hubungi talian tersebut untuk maklumat lanjut... pasti anda beristighfar panjaaaaaaaang kerana selama ini anda RUGI dunia akhirat.....



Moga aku mampu membantu syarikat untuk ;


• Memberi kesedaran kepada pengguna telefon mudah alih tentang kadar panggilan yang dikenakan melalui demonstrasi produk. 
•  Memberi pilihan baru kepada pengguna telefon mudah alih untuk berjimat.
•  Membuka peluang perniagaan telekomunikasi kepada usahawan kecil.
•  Membantu menaikkan taraf hidup serta ekonomi  masyarakat setempat melalui program insentif pengedar.
•  Menyumbang kepada pertumbuhan sektor ICT yang sejajar dengan matlamat kerajaan.



Blog This!

0 comments:

Blog Archive

Popular Posts

daftar isi

Loading...

Hamster

Sepasang Ikan Hijau

Aku meminta kepada Tuhan setangkai bunga, segar, Diberi kaktus berduri. Aku minta kupu-kupu diberinya-Nya ulat berbulu. Aku sedih dan kecewa. Namun kemudian, kaktus itu berbunga indah sekali dan ulat itu pun menjadi kupu-kupu yang sangat cantik. Itulah jalan Tuhan, indah pada masaNYA! Tuhan tidak memberi apa yang kita harapkan. Tapi Dia memberi apa yang kita perlukan. Kadang kala kita sedih, kecewa dan terluka. Tapi jauh di atas segalanya Dia sedang mengatur yang terbaik dalam kehidupan kita.

RATE MY BLOG

ASK ME

chat zone


Click... if U like...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Telinga Berpahala