Sunday 24 April 2016

Anda Boleh Bantu Koperasi MRSM Tun Ghafar Baba

Hari ni 24 April... pakat berbunyi borak sembang gaji tak dapat lagi... gaji tak masuk lagi... gaji masuk minggu depan...

Aku tak perasan la pulak yang gaji tak masuk lagi... tak perasan pulak dah 24hb....

Alhamdulillah... gaji Onexox 15hb kemarin masih ada baki sikit lagi....


Cerita mengenai ONEXOX niih... saya bermula pada November 2014...

November 2014  (MENCUBA)

aku telah terdaftar sebagai pengedar Onexox
sasaran HP menjana RM70 setiap bulan telah berjaya,
telah menjadikan pemakaian HP secara percuma setiap bulan,
telah melihat dan belajar karenah masyarakat… karenah Melayu… karenah muslim Melayu…

2015 (MENERIMA)

sasaran HP menjana RM400 telah tercapai (via 0182838568)
sasaran HP menjana RM700 telah tercapai (via 0182838568+0189070200)
aku telah berjaya menjadikan HP sebagai sumber gaji kedua

2016 (MEMBERI)

Sehingga April aku berada dalam mode rehat,
kurang aktif…, hanya layan repeat sale sahaja…

TARGET untuk Disember 2016 : 
Koperasi MRSM Tun Ghafar Baba menjana pasif income RM200 melalui 0108747138
Semoga berjaya….


Anda boleh membantu saya untuk membantu Koperasi MRSM Tun Ghafar Baba dengan hanya menggunakan SIMKAD PATUH SYAR'IE yang mempunyai banyak kelebihan di antaranya adalah caj murah, internet laju dan dijamin tiada kehilangan kredit....

Anda topup RM10... kredit yang anda dapat RM10... Onexox ambil RM9 manakala RM1 disalur ke Koperasi MRSM Tun Ghafar Baba.

Anda telah menyumbang RM1 (10% dari nilai topup) ke koop tanpa mengeluarkan RM dari saku anda....


Ayuh bersama.... dan sebarkan kepada sahabat-sahabat anda...

Hubungi : 0103130105 / 0182838568 Nizam, untuk maklumat lanjut.
Blog This!

0 comments:

Blog Archive

Popular Posts

daftar isi

Loading...

Hamster

Sepasang Ikan Hijau

Aku meminta kepada Tuhan setangkai bunga, segar, Diberi kaktus berduri. Aku minta kupu-kupu diberinya-Nya ulat berbulu. Aku sedih dan kecewa. Namun kemudian, kaktus itu berbunga indah sekali dan ulat itu pun menjadi kupu-kupu yang sangat cantik. Itulah jalan Tuhan, indah pada masaNYA! Tuhan tidak memberi apa yang kita harapkan. Tapi Dia memberi apa yang kita perlukan. Kadang kala kita sedih, kecewa dan terluka. Tapi jauh di atas segalanya Dia sedang mengatur yang terbaik dalam kehidupan kita.

RATE MY BLOG

ASK ME

chat zone


Click... if U like...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Telinga Berpahala