Monday 16 May 2011

SELAMAT HARI GURU

AL-FATIHAH buat guru ku Allahyarham Dato Hj Ali B. Ahmad dan semua guru-guru yang telah kembali ke rahmatullah....


SAMBUTAN HARI GURU PERINGKAT MRSM TGB 2011

Sambutan dengan tema "Raja Sehari" cukup memberi kesan di hati guru-guru... ramai guru memberi kerjasama melayan kehendak pelajar... maka keluarlah semula baju semasa pertunangan dulu.... semasa nikah dulu.... tak kurang juga yang mengaku baju2 tu semua hanya muat kaki sebelah jer.... atau muat sarung takat peha jer..... ha... ha... Tapi bagi aku.... meskipun baju nikah aku masih muat... aku tetap memilih baju yang pelajar aku beri suatu masa dulu... ya.... baju biru....

wakil anak HRoom tampil dengan tanjak yang cukup menarik....

Untungnyer..... cukup kreatif murid-murid MRSM TGB....  kami guru-guru yang segak bertambah kacak menggayakan tanjak

Puteri sehari dengan hantaran masing-masing....



my HRoom

my HRoom

my students..... class 516


my friends....
my student... class 411
Blog This!

0 comments:

Blog Archive

Popular Posts

daftar isi

Loading...

Hamster

Sepasang Ikan Hijau

Aku meminta kepada Tuhan setangkai bunga, segar, Diberi kaktus berduri. Aku minta kupu-kupu diberinya-Nya ulat berbulu. Aku sedih dan kecewa. Namun kemudian, kaktus itu berbunga indah sekali dan ulat itu pun menjadi kupu-kupu yang sangat cantik. Itulah jalan Tuhan, indah pada masaNYA! Tuhan tidak memberi apa yang kita harapkan. Tapi Dia memberi apa yang kita perlukan. Kadang kala kita sedih, kecewa dan terluka. Tapi jauh di atas segalanya Dia sedang mengatur yang terbaik dalam kehidupan kita.

RATE MY BLOG

ASK ME

chat zone


Click... if U like...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Telinga Berpahala