Monday, 25 July 2011

Amali Sembelihan, Kucing

Hari ini bermulanya minggu aktiviti, dimulakan dengan senam robik, majlis perasmian kemudian amali sembelihan ayam...
Setiap HRoom diberi 2 ekor ayam... hanya HRoom ni jer ada kucing

Mari kita mulakan sembelihan....

Ust. Azizul menunjukkan cara menghidup api

Api dah nyala....


Pn. Toriah...... taukeh rempah BBQ...



Dah tu kak ooiii! nak makan ayam rebus atau BBQ?


Add caption





Add caption







Cepat bang ooiii.... setup BBQ set tu... orang lain dah nyala api dah...




Cikgu Ahmad Sharif memberi tunjuk teknik menyediakan BBQ... tengok cara duduk simpuh pun dah tau pakar di dapur!

Belajar sembelih, siang dan masak ayam pun boleh menyebabkan bibir muncung macam paruh ayam...


Cikgu Aliya pesan : nanti ayam saya extra tau....!




Ini ayam kampung.... tak tido reban... tido atas pokokjer...




Blog This!

0 comments:

Blog Archive

Popular Posts

daftar isi

Loading...

Hamster

Sepasang Ikan Hijau