Tuesday, 26 July 2011

BILA CIKGU DIAJAR

Bila cikgu mengajar semua murid2 mesti beri tumpuan.... jangan buat kecoh kacau kawan2... ganggu cikgu tika memberi tunjuk ajar...

Macamana bila cikgu mengajar cikgu?

Sama jer... bila dah sama kengkawan ni... ngacau kawan2 tetap berlaku... sampai kawan yang mengajar pun macam hilang skill nak mengajar....

Murid lambat? hm... ade gak... aku dan Fauzi datang lambat.... lambat sebab urus tempahan makan dan semakan penginapan untuk KPM..... pastu tak dan 10 minit Fauzi dah terima call.... urgent!  kena urus hal Hari Akademik.... hm.... hilang dah tinggal nota depan komputer je...

Aku plak tengah duk khusyuk buat latihan mengikut tunjuk ajar cikgu/kawan... kejap2 toleh belakang ke pintu... kejap2 toleh belakang ke pintu.... kejap2 kluar kejap... ade jer... AJK KPM yang panggil dari pintu...

Macamana nak belajar? Kursus In Door dah jadi Kursus di Door....



Semangat tuuu..... Us Elyana meng-edit gambo Fahim... he2.. he2..
Blog This!

0 comments:

Blog Archive

Recent Posts

Popular Posts

daftar isi

Loading...

Hamster

Sepasang Ikan Hijau