Saturday 26 November 2011

MRSM TGB DI MANA-MANA

Hari ini aku pergi jemputan di Kelana Jaya... rumah mantan bos aku... majlis yang cukup meriah dan mewah... ramai hadirin dan rata2nya aku xberapa kenal.... setelah bersalaman dgn bapak pengantin aku pun menuju ke dewan jamuan... ketika terpinga2 mencari meja kosong tetiba aku ditegur oleh pelajar ku... rupa2nya dia kerabat kepada bapak pengantin... syukur... aku dilayan istimewa....

Ketika nak balik setelah perut kenyang... aku memilih untuk ikut jalan belakang melalui 'dapur'... NAH! ramai rupa2nya bebudak TGB.... tapi aku terpaksa segera bertolak dan xdapek lo nak beborak2 lamo...

Dari Putera Jaya ke Kelana Jaya.... kemudian ke Senawang... kemudian ke Port Dickson.... oleh kerana dah lapor maka aku satu famili makan di Seri Bayu R&R kut... makanan memang sedap tetapi podas mak ooiii.... masakan negori la katakan... aku 3 beranak tak larat nak makan dan minta tokey tu bungkus jer... nasib baik ada oder Yong Tau Fu satu mangkok bosar.... hantam Yong Tau Fu tu je lah kami satu famili.

Setelah booked 3 apartment di Bayu Beach Resort untuk minggu depan aku pun berangkat pulang ke Melaka..... TAMAT


"Maaflah tak cam korang sbb korang dah pakai conteng2 mata dan bibir nampak beza plak"
Blog This!

0 comments:

Blog Archive

Popular Posts

daftar isi

Loading...

Hamster

Sepasang Ikan Hijau

Aku meminta kepada Tuhan setangkai bunga, segar, Diberi kaktus berduri. Aku minta kupu-kupu diberinya-Nya ulat berbulu. Aku sedih dan kecewa. Namun kemudian, kaktus itu berbunga indah sekali dan ulat itu pun menjadi kupu-kupu yang sangat cantik. Itulah jalan Tuhan, indah pada masaNYA! Tuhan tidak memberi apa yang kita harapkan. Tapi Dia memberi apa yang kita perlukan. Kadang kala kita sedih, kecewa dan terluka. Tapi jauh di atas segalanya Dia sedang mengatur yang terbaik dalam kehidupan kita.

RATE MY BLOG

ASK ME

chat zone


Click... if U like...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Telinga Berpahala