Monday 10 September 2012

KELAB PENDIDIK MRSM TGB KE SABAH



Kali pertama aku ke Sabah adalah untuk membuat tinjauan tempat sebelum membawa KAPA MRSM TGB dalam menjayakan KHIMALL 2012

Kali ketiga aku ke Sabah adalah membawa kawan-kawan Kelab Pendidik MRSM Tun Ghafar Baba. President kelab (Hj. Hasran Hashim) dan AJK kelab pendidik (Sufian Mohamed) meminta aku untuk menjadi pemandu pelancong..... maka jadilah aku pemandu pelancong... he2...

Best sangat ke pergi Sabah tu?

Best ke tak best ke.... tapi apa yang best nak aku kabo kat sini adalah ketiga2 trip tu aku pergi atas nama KHIDMAT MASYARAKAT..... poket sendiri mau korek.... takde sponsor makhluk.... Allah jer yang sponsor aku... dan aku gembira... gembira kerana aku suka.....

Terima kasih kepada ;
  • En. Sani (penginapan di Kundasang)
  • En. Mail (transport) 
  • En. Farid (Hawani Apartment) 
  • Cik Madonna yang cantik manissss.... (Kru AirAsia) kerana keperkasaannya berjaya mengambil kembali bag yang berisi barang mudah pecah di gunungan bagasi..... maaf ya saya silap check in bag... he2....
dan kepada semua yang memberikan kerjasama menjayakan lawatan tersebut.
Blog This!

0 comments:

Blog Archive

Popular Posts

daftar isi

Loading...

Hamster

Sepasang Ikan Hijau

Aku meminta kepada Tuhan setangkai bunga, segar, Diberi kaktus berduri. Aku minta kupu-kupu diberinya-Nya ulat berbulu. Aku sedih dan kecewa. Namun kemudian, kaktus itu berbunga indah sekali dan ulat itu pun menjadi kupu-kupu yang sangat cantik. Itulah jalan Tuhan, indah pada masaNYA! Tuhan tidak memberi apa yang kita harapkan. Tapi Dia memberi apa yang kita perlukan. Kadang kala kita sedih, kecewa dan terluka. Tapi jauh di atas segalanya Dia sedang mengatur yang terbaik dalam kehidupan kita.

RATE MY BLOG

ASK ME

chat zone


Click... if U like...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Telinga Berpahala