Wednesday 26 September 2012

SELAMAT HARI LAHIR 25+27

Meskipun kami raikan sehari lebih awal.... Namun aku gembira kerana mereka memahami ku, demi kerjaya dan tanggungjawab yang aku pikul.
24 Sept.
Aku : esok hari lahir umi... Tapi jom mlm ni kita gi makan2... sebab esok abi tugas....
Mereka : Jom....
26 Sept.
Aku : Malam ni kita gi mkn2 jom, esok abi xpasti free ke tak, tapi mlm ni free.... Abang nak makan apa?
Abang : Kalau xyah makan2 tapi kita nak hadiah lain boleh?
Aku : Kita gi dulu makan2.... sbb semua dapat tumpang sempena hari lahir abang... Kalau hadiah barang nanti abang jer yg dapat... Yg lain xdpt apa2....
Abang : Tapi kita nak HP....
Aku : Sambil mkn nnti bincang....

Anak aku nak HP yg lebih mahal dari umi dia punya.... hm.....




Blog This!

0 comments:

Blog Archive

Popular Posts

daftar isi

Loading...

Hamster

Sepasang Ikan Hijau

Aku meminta kepada Tuhan setangkai bunga, segar, Diberi kaktus berduri. Aku minta kupu-kupu diberinya-Nya ulat berbulu. Aku sedih dan kecewa. Namun kemudian, kaktus itu berbunga indah sekali dan ulat itu pun menjadi kupu-kupu yang sangat cantik. Itulah jalan Tuhan, indah pada masaNYA! Tuhan tidak memberi apa yang kita harapkan. Tapi Dia memberi apa yang kita perlukan. Kadang kala kita sedih, kecewa dan terluka. Tapi jauh di atas segalanya Dia sedang mengatur yang terbaik dalam kehidupan kita.

RATE MY BLOG

ASK ME

chat zone


Click... if U like...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Telinga Berpahala