Sunday 9 January 2011

Rugi masa....

Semalam survey kem utk Kadet JPA MRSM TGB di P.D. waktu mkn tghari pegi le ke satu kedai..... punya la lambat dpt makanan.... anak2 pung dah gelisah kebuluran.... sabau2...

tengok meja sebelah sana... sebelah sini... sebelah situ... baru datang dah dpt makanan... rupa2nyer meja yg aku duduk ni tgh byk customer.... silap pilih... atau sepatutnya aku order jer dari kedai yg xramai cutomer kemudian suruh hantar meja yg aku duduk... kalau meja tu bukan meja dia tentu di suruh pindah meja nombor lain....

bagi yg berniaga tu... kalau meja anda penuh dan xterlayan cuba2 lah minta kedai jiran amik order.... toksah kira sangat meja siapa customer siapa...
Blog This!

0 comments:

Blog Archive

Popular Posts

daftar isi

Loading...

Hamster

Sepasang Ikan Hijau

Aku meminta kepada Tuhan setangkai bunga, segar, Diberi kaktus berduri. Aku minta kupu-kupu diberinya-Nya ulat berbulu. Aku sedih dan kecewa. Namun kemudian, kaktus itu berbunga indah sekali dan ulat itu pun menjadi kupu-kupu yang sangat cantik. Itulah jalan Tuhan, indah pada masaNYA! Tuhan tidak memberi apa yang kita harapkan. Tapi Dia memberi apa yang kita perlukan. Kadang kala kita sedih, kecewa dan terluka. Tapi jauh di atas segalanya Dia sedang mengatur yang terbaik dalam kehidupan kita.

RATE MY BLOG

ASK ME

chat zone


Click... if U like...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Telinga Berpahala