Monday 23 January 2012

CUTI TAPI KERJA DI ULANG TAHUN KU

Bila bekerja melibatkan komputer.... hm... macam ni le nasib....

Jumaat 20 Januari yang lalu aku terima SMS dari PPSM yang memaklumkan bahawa staff dari HQ dah selesaikan masalah aku.... dah boleh login!

So, aku pun login dan mula semak....

alamak! banyak benda nak kena buat ni....

25hb Januari dah wajib hantar ke HQ.... ini bermakna esok aku kena masuk opis.... hmm... burn la Sabtu aku ni....

22 Januari, Ahad.... aku menghadiri jemputan menyambut hari ulang tahun aku sendiri yang diatur oleh ipar duai di kg.... meskipun kerja belum siap, tapi xpe sebab boleh angkut fail-fail dan online di kg jer...

Kalau dah kat kg... mana boleh nak rilex2.... ada saja kenduri kendara yang kerabat buat.... akhirnya tengah malam baru boleh buat kerja.

23 Januari, Isnin, 4.30pm..... alhamdulillah, dari 17 kerja yang perlu disiapkan telah selesai 10....

7 lagi tak dapat nak proses sebab data yang diterima tidak lengkap, nak kena talifon kawan-kawan nih....

Sementara tunggu respon kawan2.... aku pun online ler pesbuk... kot berlambak ucapan Selamat Hari Lahir utk aku....

Kepada semua yang mengucapkan selamat kepada aku.... aku ucapkan terima kasih... maaf sbb lambat balas...

Kpd Una, abi ucapkan terima kasih krn ucapan pertama yg abi terima tahun ni adalah dari Una....

Sekali lagi terima kasih kpd yg mengingati hari lahir aku....

Wassalam.

Blog This!

0 comments:

Blog Archive

Popular Posts

daftar isi

Loading...

Hamster

Sepasang Ikan Hijau

Aku meminta kepada Tuhan setangkai bunga, segar, Diberi kaktus berduri. Aku minta kupu-kupu diberinya-Nya ulat berbulu. Aku sedih dan kecewa. Namun kemudian, kaktus itu berbunga indah sekali dan ulat itu pun menjadi kupu-kupu yang sangat cantik. Itulah jalan Tuhan, indah pada masaNYA! Tuhan tidak memberi apa yang kita harapkan. Tapi Dia memberi apa yang kita perlukan. Kadang kala kita sedih, kecewa dan terluka. Tapi jauh di atas segalanya Dia sedang mengatur yang terbaik dalam kehidupan kita.

RATE MY BLOG

ASK ME

chat zone


Click... if U like...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Telinga Berpahala